РОСИ и РАЯ в страната на чудесата

3:58 0 Comments

     

И така, предпоследен ден преди края. Краят на един женски месец. Чудех се много с кой да завърша януари. Искаше ми се да е някой близък и не толкова, някой интересен, но не мейнстрийм, някой, който не го слуша главата, но все пак е тук на земята, някой, на който не му пука и точно затова е по-истински от всеки друг. Двете мацки, с които ще ви занимават следващите 300-400 думи(а може и повече), олицетворяват моята представа за истински ъндърграунд творци. Няма повече да ви баламосвам ами направо да започвам...

BLOOD BECOMES WATER и двете лица зад него РАЯ и РОСИ


За мнозина те, може би, не са толкова познати, но за любителите на зинове те са българските пионери. РАЯ и РОСИ са от онези артисти, които черпят знания от света(Флоренция, Милано, Берлин и Брюксел), но се завръщат в България, защото ъндърграундът си е най-истински у дома. И за всички, които са зациклили на думичката „зин”, както аз, когато за пръв път я чух, пояснявам – „зин” идва от думата „фензин”, а тя означава списание, направено от фенове за фенове. С тази разлика, че зиновете не се създават с комерсиални цели. 

До тук беше образователната част, а сега по същество...

С Рая и Роси се запознах в собствения си дом, където те обсъждаха поредния брой на BLOOD BECOMES WATER с XPOME. Домът ми дори остана белязан от тяхното присъствие - до ден днешен докато се къпя „стикерът с циците” на РОСИ ми прави компания, a чадърът на баба й често ме спасява, когато навън е дъждовно. =] Мисля, че изпълних първото условие – да пиша за някой, който ми е близък, но не чак толкова.


Продължавам, защото ме чака дълъг списък...

Пърият BLOOD BECOMES WATER, който попадна в моите ръце, меко казано ме шокира. Мммда, това беше броят с ретро голата жена на корица. Казах си – „Е, може би, не всичко е голи жени, цици и плът в това списание”  и реших да му дам шанс, като щателно го разлистих. Не сгреших. Нещата, които последваха след корицата си бяха чисто съвременно изкуство в джобен формат. 
















Така и до сега всеки следващ брой на зина ме шокира в първия момент и ме очарова, когато го разлистя =] И като казвам всеки следващ брой, представянето на последния – „BBW Catastrophe” беше организано наскоро в стар столичен апартамент заедно с мини изложба на артистите от броя само за една вечер. По-ъндъграунд от това, здраве му кажи.


BBW Catastrophe Cover














BBW Catastrophe Inside















Че РАЯ и РОСИ не ги слуша главата много много, това е ясно. Давам скорошен пример. На концерт сме на BABYFACE CLAN и РЕВЮ в столичен клуб. РОСИ е сред първите редици и какво мислите, че направи тя, когато любимата й българска група се качи на сцената? Ами, РОСИ също се качи на сцената, при това лазейки, и докопа уискито на Насо Русков, вокалистът на BABYFACE CLAN. На това му казвам аз да не ти пука много много, а просто да се забавляваш. Друг пример, този път с РАЯ. Посрещаме Нова Година 2011 на една вила близо до Самоков. РАЯ е с нас. Малко след 12 часа РАЯ поема по тъмно през гората сама да хваща приятелски стоп за София – ей на това му викам аз ентусиаст. Мисля, че няма нужда да ви разказвам повече истории за двете мацки, за да стане ясно, че да се познаваш с РАЯ и РОСИ е истинско щастие. С тях никога не знаеш какво ще ти се случи, но знаеш, че ще е нещо интересно.

Така е и с техния зин BLOOD BECOMES WATER. Никога не знаеш какво да очакваш от следващия брой, но когато излезе винаги си изненадан!!!

Ако с тези мои 300-400 думи (а може и повече) съм ви събудила любопитството, просто влезте на http://bloodbecomeswater.tk и разгледайте колекцията от зинове. 

Станете част от света на РАЯ и РОСИ!!!

Stay tuned!!!
dEsi










Unknown

If you wanna DJ, if you wanna RAP, if you wanna DANCE, if you wanna do GRAFF, if you wanna do any ART do it for yourself, don't do it for anyone else because at the end that's the most important thing!!! Caleaf Sellers

0 коментара: